Menu
Γαλλία: «Αστυνομία παντού, Δικαιοσύνη πουθενά»...

Γαλλία: «Αστυνομία παντού, Δικαιοσύ…

Στο στόχαστρο πάνω από 13...

Σχέδιο Επιτροπής Πισσαρίδη: Παράδεισος για το κεφάλαιο, εφιάλτης για το λαό

Σχέδιο Επιτροπής Πισσαρίδη: Παράδει…

Γράφει: Γρηγόρης Λιονής* ...

Η εφαρμογή της μη βίας στην πολιτική

Η εφαρμογή της μη βίας στην πολιτικ…

Γράφει: Χαράλαμπος Μερακλ...

Κορωνοϊός: Τίθενται τη Δευτέρα σε ισχύ τα έκτακτα μέτρα σε όλες τις επαρχίες

Κορωνοϊός: Τίθενται τη Δευτέρα σε ι…

Σε εφαρμογή τίθενται από ...

Πίσσα και πούπουλα

Πίσσα και πούπουλα

Γράφει: Λιάνα Κανέλλη* Δ...

Για τον κ. Μπακογιάννη...

Για τον κ. Μπακογιάννη...

Γράφει: Νίκος Μπογιόπουλο...

Το πραγματικό πρόσωπο της δικτατορίας του κεφαλαίου

Το πραγματικό πρόσωπο της δικτατορί…

• Το νομοσχέδιο της κυβέρ...

Φρίντριχ Ένγκελς: «Η εξέλιξη του σοσιαλισμού από την ουτοπία στην επιστήμη»

Φρίντριχ Ένγκελς: «Η εξέλιξη του σο…

• Γεννήθηκε σαν σήμερα πρ...

Η σκοτεινή πλευρά της χρήσης του διαδικτύου

Η σκοτεινή πλευρά της χρήσης του δι…

Γράφει: Χαράλαμπος Μερακλ...

Έκθεση “Επιτροπής Πισσαρίδη”: «Οδικός χάρτης» για να πληρώσει ξανά ο ελληνικός λαός την οικονομική κρίση

Έκθεση “Επιτροπής Πισσαρίδη”: «Οδικ…

Ενας πραγματικός εφιάλτης...

Prev Next

«Πότε ντόρτια, πότε εξάρες» – Η «περιπλανώμενη» ζωή της Σωτηρίας Μπέλλου

Επανακυκλοφορεί η βιογραφία της Σωτηρίας Μπέλλου «Πότε ντόρτια, πότε εξάρες»

 

Η βιογραφία της Σωτηρίας Μπέλλου με τίτλο «Πότε ντόρτια πότε εξάρες», το βιβλίο που αγαπήθηκε ιδιαίτερα, επανεκδίδεται και κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Αγγελάκη.

Είναι μια ιδιαίτερη στιγμή καθώς το 2021 συμπληρώνονται 100 χρόνια από τη γέννησή της.

Read more...

Οδυσσέας Ελύτης: «η ποίηση αρχίζει από εκεί που την τελευταία λέξη δεν την έχει ο θάνατος»

• Ο Ποιητής γεννήθηκε σαν σήμερα πριν 109 χρόνια

 

Ο Οδυσσέας Ελύτης, που γεννήθηκε σαν σήμερα (2 Νοεμβρίου 1911 – 18 Μαρτίου 1996), ένας από τους ηλιάτορες της ελληνικής ποίησης, φωτοδότης και του ελληνικού τραγουδιού, με την πολύμορφη ποίησή του, τη μεγάλη ποιητική δημιουργία του, από την οποία αναβλύζει μουσική, μελωδικότητα, αρμονία, αντιμετώπισε την ποίηση όχι σαν λογοτεχνικό είδος, αλλά σαν μια ρηξικέλευθη ματιά που μεταμορφώνει τη ζωή και τα πράγματα. Η ποίηση για εκείνον δεν είναι μια εκκεντρική συγγραφική ενασχόληση, για σκεπτόμενους διανοούμενους με περίπλοκες ψυχοσυνθέσεις, αλλά ένας δρόμος συνεχούς ρίσκου και ανατροπής. Ένα παιχνίδι σοβαρό, υγιές, αλλά και παράδοξο, που μπορεί να κάνει τον κόσμο να φαίνεται σαν μια μαγική περιοχή απρόβλεπτων συνδυασμών και οδηγώντας στην κατάκτηση της ελευθερίας.

Read more...

Τσιμέντο να γίνει;

Γράφει: Δήμητρα Μυρίλλα*

Το πώς κάποιος -και αυτός ο κάποιος είναι η επίσημη Πολιτεία διά των κρατικών οργάνων της και οι επιστήμονες- διαχειρίζεται όχι μόνο κορυφαία μνημεία όπως η Ακρόπολη, αλλά κάθε υλικό φορέα της μνήμης δεν είναι ένα απλό θέμα που λύνεται με προαποφασισμένες βεβαιότητες.

Η μόνη βεβαιότητα είναι ότι η κάθε παρέμβαση επί οποιοδήποτε μνημείου, οφείλει να είναι τέτοια που να μην το βλάπτει ή να αλλοιώνει την μορφή του, να είναι ήπια, αναστρέψιμη και αισθητικά συμβατή.

Read more...
Subscribe to this RSS feed